Nee die van mij was vals...net als deze.......quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef puntoortje het volgende:
ik zie he ja ...jij was eerder....
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te makenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou niet weten waarom oortjes een mooie reeks kapot zou willen maken?
verander je deze toch ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef puntoortje het volgende:
ben ik te laat mee....heb iemand al een bommie 5 gemaakt...
...wat is OP???quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te maken![]()
![]()
en fatsoenlijke topictitel ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te maken![]()
![]()
Openingsposting schat.quote:
Wat heeft jouw rufterigheid te maken met het verkrijgen van speciale rechtenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
en fatsoenlijke topictitel ...
komop Jappie, ik hang hier al tijden de bommenlegger uit, mag ik nu eens mijn eigen reeks![]()
ja maar deze heb ik niet gemaakt hoor schat...hij stond wel al klaar ....maar ik was te laat....(stuur maar door voor de volgende!!)quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Openingsposting schat.
Wil je op msn wel ff de tekst geven ?
hoef je alleen je eerste bericht te editten en de copy pasten
Het was Mike...die mislukte kloon van APKquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Openingsposting schat.
Wil je op msn wel ff de tekst geven ?
hoef je alleen je eerste bericht te editten en de copy pasten
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft jouw rufterigheid te maken met het verkrijgen van speciale rechten
jagen? om ze daarna in de watten te leggen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!![]()
Pathetic...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!![]()
nah...heb hierboven 5 berichten van boven nog ff alsnog de op gemaaktquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was Mike...die mislukte kloon van APK![]()
![]()
Nou dan wil ik het FB topic!quote:
Kom op Mike...pas die OP ff aan met al die voorgaande delen erin....dit lijkt echt nergens naar zo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |